Jsem Adam Vrána – váš nový copywriter

Aby váš web
líp prodával

To by byla paráda. Mít web, co udrží čtenáře a nenudí ho, pomůže mu s problémem a ideálně PRODÁ. Takový web by chtěl mít každý. I vy. NEBO NE?


S čím vám mohu pomoci?

Jsem Adam Vrána – váš nový copywriter

Aby váš web
líp prodával

To by byla paráda. Mít web, co udrží čtenáře a nenudí ho, pomůže mu s problémem a ideálně PRODÁ. Takový web by chtěl mít každý. I vy. NEBO NE?


S čím vám mohu pomoci?

Jak vám umím pomoci

Jsem reklamní textař a marketingový poradce.

Když potřebujete funkční prodejní texty pro svůj web, marketingový leták, obchodní prezentaci
nebo pravidelný e-mailing, jsem váš muž. 

Ryzí
copywriting

Texty na web, co prodávají, jako když bičem mrská. Chtěli byste? Tak mi rovnou napište.

Nový
a lepší web

Máte web na WordPressu? Vyladím mu texty i vizuál, aby lépe prodával.

Uživatelský
výzkum

Otevřu vám oči. Co vaše zákazníky pálí? Co potřebují, po čem touží a čeho se bojí?

Kdo jsem?

  • Jsem textař s přesahem do UX (User Experience). Přes 17 let navrhuju obsah webů a píšu texty, co umí sakra prodávat
  • Nepíšu od stolu. Nejdříve poznám vás i váš byznys, pak i vaše zákazníky. Píšu totiž pro ně.
  • Rozumím UX výzkumu. Psaním se umím dostat do srdce i peněženky lidí.
  • Mám 2 děti a už vím, jak to v životě chodí. Odešel jsem z Prahy do jižních Čech do malé vísky Stádlec, kde najdete poslední empírový řetězový most v zemi.

Adam Vrána

UX textař

Adam Vrána - copywriter s přesahem do UX
Jsem copywriter (reklamní textař chcete-li)

Vybrané reference

Co už moje texty prodávají?

Recept na záchranu českých lesů

Co si budeme povídat, z české krajiny mizí lesy ve velkém a to nejen vinou kůrovcové kalamity. A tuhle situaci chtějí řešit lidé z Českých stromů, kteří jsou přesvědčeni, že bychom měli přírodě vracet, co si z ní bereme.

Proto vznikl projekt České stromy. Jeho hlavní cíl je produkce prvotřídních sazenic, postupné zalesňování vykácených lesních ploch, produkce měsíčního dřeva a šetrná lesní těžba.

V Českých stromech měli jen do mlhy zahalenou představu o novém webu. Po pár hodinách s textařem a týmem 6 lidí se mlha rozplynula. A já začal psát a skicovat. Dílo vybrousil Roman Holba a život webu vdechli webotvůrci.   

Web: CeskeStromy.cz

Návrh webu a copywriting pro CeskeStromy.cz - startup z Brna, který chce zachránit české lesy před kůrovcem
Návrh webu a copywriting pro CeskeStromy.cz - startup z Brna, který chce zachránit české lesy před kůrovcem

Klíč k bezpečné a stabilní firemní síti

Lukáš Bráník je ambiciózní chlap, který se rozhodl rozvířit stojaté a místy až zatuchlé vody síťařského byznysu. Razí myšlenku, že řadě problémů v podnikových sítích lze předcházet proaktivním zájmem o zákazníka a jeho firmu.

Lukáš mi zpočátku připadal jako důmyslný rytíř don Quijote de la Mancha. Zanedlouho jsem pochopil, že je nepřítel pasivního vyčkávání na problém, který pak přispěchá zákazníkovi vyřešit. Naopak zasahuje mnohem dříve, než se problém vůbec stane. 

Web: JiSit.cz

Copywriting a návrh webu od UX textaře pro JiSit.cz - pražskou ICT firmu se specializací na stabilní a bezpečnou podnikovou síť.
Copywriting a návrh webu od UX textaře pro JiSit.cz - pražskou ICT firmu se specializací na stabilní a bezpečnou podnikovou síť.

3D tisk na Kladně

Mirek se rozhodl udělat ze svého koníčka seriózní podnikání. A k tomu je potřeba pořádný web s texty, které vysvětlí váhavým, že Mirek je doslova jejich „spasitel“.

Takže jsem Mirka nešetřil a nemazal mu med kolem pusy. Řekl jsem mu na rovinu, jak se věci mají a že jen přepsat texty na stávajícím webu nebude stačit. Na řadu přišla tvrdá textařská práce a tvorba nového webu od A–Z. 

Web: Mirex3D.cz

Copywriting a návrh webu od UX textaře pro Mirka Černého - machra na 3D tisk
Copywriting a návrh webu pro Mirka Černého – machra na 3D tisk v Kladně

Auto Eventy a Car handling

Volal mi František Provodovský. V září 2020. Že prý potřebuje pomoct vylepšit prodejní prezentaci (ano, slajdy v powerpointu) a podle toho prý udělá nový web. 

Vysvětlil jsem mu, jak funguje UX texař a vyšla z toho úplně jiná spolupráce. Teleworkshop, definice cílovek a jejich potřeb, tvorba obsahu, wireframy a konzultace ke grafice. Díky tomu jsem měl tu čest pracovat se skvělým webdesignerem Romanem Holbou. Web běží od jara 2021. 

Web: pfcompany.cz

Reference copywritingu a návrhu webu pro PF company - UXtextar.cz
Návrh webu a copywriting pro automobilové nadšence a skutečné machry na CAR HANDLING

Brutálně rychlé bavoráky

S Danem Maňákem jsem vytvořil web pro netradiční cílovku – muže, kteří chtějí zamachrovat a udělat si radost projížďkou ve zběsile rychlé a silné káře.

Povedlo se. Čtivý web s testosteronem nabitými texty, který dělá přesně to, co má – „nutí“ lidi objednávat si projížďku v BMW. Úkol splněn 😉

Chcete si taky zablbnout na okreskách s mrštnou štikou?

Web: pujcsim5.cz

Copywriting pro pražskou půjčovnu nabušených bavoráků pujcsim5.cz.

Inteligentní kamerové systémy

Ve spolupráci s Tomášem Pospíšilem jsem uspořádal copyworkshop s Lubošem Šmídem, Tomášem Gatterem a Frantou Vocáskem z EFG.

Cílem bylo nadefinovat konkrétní potřeby zákazníků z řad výrobních podniků, logistických firem i velkých ecommerce hráčů.

Výsledkem bylo dostatečné zadání pro návrh nového webu včetně webového copywritingu – i nadále píšu pro web všechny texty.

Web: efg.cz

Copywriting a návrh webu od UX textaře pro EFG.cz – pražskou ICT firmu zabývající se systémovou integrací.

Firemní rozvoj a konzultace

S Petrem Vytáskem jsme se dohodli na kompletním předělání firemního webu. Probírali jsme svět firemního vzdělávání horem spodem.

Zavolal jsem jeho zákazníkům a zjistil, jak hledají firemní kouče, jaké mají potřeby, co je trápí a po čem touží.

Výsledky výzkumné fáze jsem přetvořil do návrhu nového webu, copywritingu pro každou stránku a nakonec i tvorby webu samotného.

Web: vytasekkonzult.cz

Copywriting a návrh webu pro vytasekkonzult.cz – brněnské profíky na firemní vzdělávání a rozvoj lidí.

Pizzu v centru Prahy, kosmetické služby, LED světla, lampy do projektorů, studium MBA...

Píšu texty pro firmy, živnostníky a třeba i obce. 

Jak jsem spolupracoval na UX projektech

Nejen psaním živ je UX textař. S čím klientům ještě pomáhám?

Uživatelské testování webu ➡️ Testování struktury webu (treetesting) ➡️
Telefonický uživatelský výzkum ➡️ Návrh webu (wireframe včetně textů) ➡️
Konzultace a projektové řízení.

Hodnocení copywritera

Nad dopisy klientů

Kde číst další reference?

Chcete pořádné texty?

Tak mi zkrátka zavolejte.
Určitě se domluvíme.

Nezvedám to?
Pište prosím

Za kolik, Adame?

Cenu účtuju na hodinu. Nebo projektově.

Hodinová sazba: 2.000 Kč + DPH
Projektovou cenu vám stanovím individuálně.

Poptávku mi pište sem

„A co moje osobní údaje?“ ptáte se.

Buďte v klidu, u mě jsou v bezpečí. Použiju je pouze ke komunikaci s vámi 😉

Můj e-mail je
jsem@adamvrana.cz

Podmínky naší spolupráce

Objednáním mých služeb souhlasíte s obchodními podmínkami, které si prosím přečtěte.

Obchodní podmínky

Adam Vrána je partner projektového nástroje Freelo - UX textař

Projekty řídím ve Freelu

Když si spolu plácneme, pošlu vás do mého Freela.
To je projektový nástroj, přes který spolu budeme komunikovat. 
Žádné e-maily si posílat nebudeme, v těch je akorát zmatek 😉 

Ve Freelu budou postupně přibývat úkoly.
Každý úkol bude mít svého řešitele. Vás nebo mě.

Zalíbilo se vám Freelo a chtěli byste si ho koupit?
Když se Freelo koupíte přes můj web, dostanete slevu 10 %

Stačí kliknout na logo Freela níže
a pak dokončit objednávku přímo na webu Freela.

Klikám na logo, protože
chci Freelo se slevou 10 %

Náborový web, kde poptávám respondenty
pro uživatelské výzkumy a testování webů.

Ohodnoťte naši spolupráci

Hodnocení naší spolupráce můžete napsat na: